fyrtiofem

Igår kväll hade jag lite att göra så då tittade jag under sängen i alla mina lådor. Det fanns mycket roligt må jag säga! Här kommer lite roligt som jag hittade:

"Tussen
Du finns nu ej i din bur, men du brinner i våra hjärtan. Du har en väldigt snäll matte (helena), hon petade på dig men du var stel vi är alla ledsna... Vart tog den söta lilla Tussen vägen???"
Hade jag skrivit i en bok om Helenas lilla hamster som vi hittade död/avliden i sin bur när vi var ensamma hemma en dag efter skolan. Helena blev hysterisk ledsen och jag sjöng "Vart tog den söta lilla tussen vägen?" för mig själv så Helena blev förbannad.. haha Sjuka vi var...

På övrigt i Mina vännerbok hade Helena skrivit: Jag älskar djur

"Om ett löv skulle visa hur mycket jag älskar dig.. så skulle det va höst året om. Puss å kj@am Ellena"
Så hade Helena skrivit i min lilla anteckningsbok från skolan haha

"Hej älskling vad ska du göra ikväll och kan jag slagga hos dig? Ikväll. Mvh Niklas"
Fick jag 22 dec 2005 av Niklas heter han som jag Emelie och Sanna "lekte" med när vi var små. Vi drev med dom att vi gillade dom och han och hans kompis trodde tydligen att vi var tillsammans haha.. Fyfan

Kommentarer
Postat av: Helena

hahahahaha jag döööör vad roligt!

2009-11-16 @ 01:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0