trettiofyra

Sofia är en jävel på att skriva vad jag har märkt. Hon gillar det här, det är bra det!

Jag kom precis "hem" från mitt arbete, kära Max. Lite stressigt var det, vi jobbade på med en man mindre. Det var någon skön brud som hade ringt och sagt att hon inte kunde jobba för att hon hade så förbannat ont i axeln så att hon inte kunde röra sig, sen fick vi reda på att hon skulle ut av  någon konstig anledning. Vilken tröttmössa.
Skit samma. Nu är jag hemma i alla fall.

Sitter nu som en liten barnunge och glor på 102 dalmatiner! Haha, jag älskar filmen!  Som ni kanske fattat så är vi som små barn, hela bunten. Varför leka vuxen när man inte är det?

Hej på er.

Cruella De Vil är cool


Kommentarer
Postat av: Sofia

Kunde inte säga det bättre själv SARA! Varför låtsas vara vuxen när barnet finns inom en hela tiden ! :D

2009-07-26 @ 10:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0